Berte to nejvýhodnější

Pokud si vybíráte, která společnost či pojišťovna pojistí vás nebo váš majetek nebo vaše blízké, vždycky je dobré udělat si pořádný průzkum, případně se poradit s expertem na pojištění. Nikdy neberte hned první možnost nebo, a to je nejhorší, to, co mají ostatní. Je třeba, aby pojištění sedělo vám a vašim potřebám a ne potřebám vašich blízkých. Proto je dobré, pokud si na pár hodin či i dní po práci sednete k počítači a podíváte se na nějaký přehledný souhrn stávajících pojistných podmínek a z toho plynoucích výhod i nevýhod u jednotlivých pojišťoven.

dopravní nehoda

Spousta lidí ani pojišťovny nemění

Celá řada lidí za svůj život nikdy nezmění pojišťovnu, i když pokrytí pojištění je často nedostačující, nevyhovující či předražené. Pojišťovny doslova spoléhají na to, že podmínky pojištění jsou pro lidi tak složité, že je to odradí od jakéhokoliv čtení. Pojišťovny tak získávají peníze takřka za nic a nijak je to neškádlí. Největší byznys je u dětí a mladých lidí, kteří ještě sami nemohou takovýto krok udělat a musí to udělat spolu s rodiči. Děti a mladiství často ani podmínkám nerozumí a je to pro ně jedna španělská vesnice – pojištění za ně hlavně hradí stát, takže je to pro pojišťovny doslova zlatý důl na osmnáct let.

Je třeba ale porovnávat

Pokud chcete mít opravdu dobré pojištění, musíte porovnávat, musíte srovnávat a musíte být nemilosrdní. Pěkně si vypište všechny výhody a všechny bonusy, které vám přinese každá pojišťovna a seřaďte je dle výhodnosti. Nebo vyzkoušejte některý z mnoha srovnávacích webů, které vám pomohou vybrat si správnou pojišťovnu s tím, že budete platit nejméně.

nemocnice

Lidé se teprve teď začínají probírat z dlouholetého spánku a je to dobře, protože jedině tak se situace s pojištěním v České republice zlepší – skrze přirozenou konkurenci, kterou republika potřebuje jako sůl. Pojišťovny si totiž pěkně rozvrhly celý trh na své části a drží jej pevně. Ovšem celá ta „kontrola“ je jenom iluze a spíše spoléhají na to, že lidé nebudou nic měnit a raději zůstanou u toho „starého“. Je ale čas na to, aby se Češi trošku vzpamatovali a chtěli na oplátku to, na co mají nárok.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články