Podívejme se na několik způsobů, kterými můžete svůj marketing a propagaci produktů i služeb posunout na další úroveň. Vše, co vám představíme, se obejde bez velkých finančních investic, což je rozhodně pro malé firmy přínosné. Myslet byste ale měli na to, že ideální je svěřit se do rukou někomu, kdo vám vytvoří efektivní webovou stránku, strategii a zajistí kvalitní provedení. Bez toho se v dnešní době již neobejdete, protože většina nákupů a reklamy probíhá online.
Online propagace
V posledních letech je tento prvek důležitější než cokoli jiného. Provádět ji můžete mnoha způsoby. Ideální je propojit SEO (optimalizace pro vyhledávače), které slouží ke zlepšení organického vyhledávání s placenou PPC (Pay Per Click) reklamou. Tím můžete investované peníze získat zpět a získat mnohem vyšší návštěvnost webu, konverze a ve výsledku také zisky. Zde je klíčové najmout si marketingovou agenturu a copywritera.
Newslettery
Jakmile se lidé dostanou na vaše stránky, nabídněte jim novinky a zajímavosti ve formě newsletteru. Nejen, že jim dáte možnost extra obsahu, ale budete tak sbírat emaily, jména a data narození svých klientů, díky čemuž se dozvíte, kdo jsou a co je nejvíce zajímá. Zákazníkům se navíc líbí, když společnosti projevují osobní přístup, a přitom dobře zhodnotíte svou investici. Nebude přitom velká, protože newslettery jsou docela levné a nezaberou příliš času.
Připravte překvapení
Udělejte něco, o čem si lidé budou povídat. Vyvolejte u zákazníků pocit ohromení a úžasu nad produkty či službami, které nabízíte. Představte se jim a uvidíte, že to zabere. Součástí těchto překvapení samozřejmě mohou být i pravidelné akce, ale sdílet můžete také rady, tipy nebo návody. Nevěříte, kolik lidí zajímá výrobní proces produktu, anebo fungování určité firmy. Lidé vás budou mít rádi spíš, když vás budou znát. A nezapomeňte, že jde o nikdy nekončící proces.